دکتر محمد مهدی قاسمی
متخصص: مغز، اعصاب (نورولوژی)
دکتر محمد مهدی قاسمی
آشنایی: متخصص: مغز، اعصاب (نورولوژی)
خدمات: مشاوره تلفنی
⚫️ عضو انجمن MS و صرع ایران ⚫️ تشخیص و درمان MS، صرع و آلزایمر ⚫️ انواع سردرد، میگرن، اختلالات خواب ⚫️ انواع دردهای مقاوم به درمان ⚫️ درمان اختلالات اضطرابی و عصبی ⚫️ تشخیص ودرمان بیماریهای عضلانی و اعصاب محیطی، سکته مغزی،پارکینسون و اختلالات حرکتی ⚫️ انواع دیسک کمر گردن و ناراحتی های ستون فقرات و سیاتیک ⚫️ نوار مغز و عضله ⚫️ تزریق بوتاکس برای بلفارواسپاسم و همی فاسیال اسپاسم و سردردهای میگرنی
نشانی: تهران، خیابان کریم خان زند، نجات الهی شمالی، پلاک 297، موسسه پزشکی ایرانیان
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02188854107
پیوندها:
ساعت کاری دکتر محمد مهدی قاسمی
نوشتن دیدگاه شما
قبل از دیدار با شماره گفته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور مطلع شدن از نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، ساعت کاری، رزومه دکتر محمد مهدی قاسمی با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این برگه، توانایی آشنایی با آدرس مطب، شماره مطب، آدرس کانال تلگرام، پروفایل اینستاگرام، برنامه حضور پزشک، نوبت دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی دکتر و دیگر راه‌های ارتباط با دکتر محمد مهدی قاسمی را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
صبا زاهدپور کاردرمانی فرناز فرشچی ( اکباتان ) کاردرمانی فرناز فرشچی ( آپادانا ) کاردرمانی فرناز فرشچی کاردرمانی فرناز فرشچی ( بیمه )
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر سید مرتضی موسوی دکتر حسین نصیر پور بیمارستان کوثر دکتر رضا ترابی دکتر محمود خسروانی نظری دکتر بهروز داشاب