صبا زاهدپور
کاردرمانی نورولوژی و ارتوپدی اندام فوقانی و دست
صبا زاهدپور
تگ لاین: کاردرمانی نورولوژی و ارتوپدی اندام فوقانی و دست
خدمات: کاردرمانی مشکلات شانه، کاردرمانی التهاب تاندون شانه، کاردرمانی آرتروز، کاردرمانی درد های دست، توانبخشی سندروم دکورون، توانبخشی سندروم تونل کوبیتال، کاردرمانی در رفتگی و نیمه در رفتگی استخوان و مفاصل، کاردرمانی دست در ضایعه نخاعی، توانبخشی سندروم تونل کارپال، کاردرمانی مشکلات نورولوژی، کاردرمانی مشکلات مادرزادی و دفورمیتی یا بد فورمی دست، کاردرمانی دست در سکته مغزی، توانبخشی دردهای مزمن دست، کاردرمانی اسکلرودرمی، کاردرمانی درد ها و‌گرفتگی های کتف و گردن، کاردرمانی دردهای شانه، ساخت اتل اختصاصی دست، کاردرمانی پس از جراحی شریان، کاردرمانی پس از شکستگی، کاردرمانی پس از سوختگی ها، توانبخشی سندروم تنیس البو، کاردرمانی شبکه بازویی و فلج ارب، کاردرمانی گرفتگی شانه، کاردرمانی دست در تومور مغزی، کاردرمانی بیماری های روماتیسمی، کاردرمانی شانه یخ زده، کاردرمانی دست در ضربه مغزی
کاردرمانی تخصصی دست و اندام فوقانی یکی از زیر شاخه های کاردرمانی بوده که با عنوان هندتراپی شناخته میشود. در این حیطه به انواع مشکلات اندام فوقانی پرداخته و تلاش میکنیم درد ها را کم کرده، دامنه حرکتی را بهبود بخشیده ، زخم ها را مدیریت کرده و در نتیجه عملکرد روزمره را افزایش دهیم. این کلینیک فقط و فقط بصورت تخصصی در حیطه توانبخشی دست فعال بوده و بصورت اختصاصی به درمان بیماری های اندام فوقانی میپردازد.
آدرس: تهران، پونک، ضلع جنوب غربی چهارراه پونک، ابتدای کنار گذر اشرفی اصفهانی، بن بست گلزار سوم، پلاک 1، طبقه چهارم، واحد 9
شماره تلفن پذیرش: 02146045733
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام، تلگرام-مشاوره و پذیرش،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی صبا زاهدپور متخصص کاردرمانی نورولوژی و ارتوپدی اندام فوقانی و دست در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی صبا زاهدپور
ساعت کاری صبا زاهدپور
نوشتن دیدگاه شما
فرستادن کامنت
در این صفحه، دسترسی به نوبت دهی اینترنتی، برنامه حضور پزشک، آدرس مطب، شماره تلفن مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس تلگرام، پیج اینستاگرام و دیگر راه‌های تماس با صبا زاهدپور را دارید.
لطفا قبل از مراجعه با تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
برای با خبر شدن از بیوگرافی، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، ساعت کاری صبا زاهدپور با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
نمایه‌های صبا زاهدپور
صبا زاهدپور در دکتر بیگ صبا زاهدپور در دیجی دکتر صبا زاهدپور در دکترفارسی