صبا زاهدپور
کاردرمانی نورولوژی و ارتوپدی اندام فوقانی و دست
صبا زاهدپور
تگ لاین: کاردرمانی نورولوژی و ارتوپدی اندام فوقانی و دست
زمینه‌های کاری: توانبخشی دردهای مزمن دست، کاردرمانی التهاب تاندون شانه، کاردرمانی پس از شکستگی، کاردرمانی مشکلات شانه، توانبخشی انگشت ماشه ای، کاردرمانی درد های آرنج، کاردرمانی دست در تومور مغزی، کاردرمانی دست در ضربه مغزی، کاردرمانی درد ها و‌گرفتگی های کتف و گردن، کاردرمانی مشکلات مادرزادی و دفورمیتی یا بد فورمی دست، توانبخشی سندروم تونل گایون، توانبخشی تنگی کانال دست، کاردرمانی پس از جراحی عصب، توانبخشی سندروم تونل کوبیتال، کاردرمانی پس از جراحی دپویترن، کاردرمانی گرفتگی شانه، کاردرمانی شانه یخ زده، کاردرمانی پس از جراحی شریان، کاردرمانی درد های دست، کاردرمانی در رفتگی و نیمه در رفتگی استخوان و مفاصل، کاردرمانی اسکلرودرمی، کاردرمانی دردهای شانه، کاردرمانی مشکلات نورولوژی، کاردرمانی ارتریت روماتویید، کاردرمانی شبکه بازویی و فلج ارب، کاردرمانی دست در سکته مغزی، کاردرمانی پس از سوختگی ها
کاردرمانی تخصصی دست و اندام فوقانی یکی از زیر شاخه های کاردرمانی بوده که با عنوان هندتراپی شناخته میشود. در این حیطه به انواع مشکلات اندام فوقانی پرداخته و تلاش میکنیم درد ها را کم کرده، دامنه حرکتی را بهبود بخشیده ، زخم ها را مدیریت کرده و در نتیجه عملکرد روزمره را افزایش دهیم. این کلینیک فقط و فقط بصورت تخصصی در حیطه توانبخشی دست فعال بوده و بصورت اختصاصی به درمان بیماری های اندام فوقانی میپردازد.
نشانی: تهران، پونک، ضلع جنوب غربی چهارراه پونک، ابتدای کنار گذر اشرفی اصفهانی، بن بست گلزار سوم، پلاک 1، طبقه چهارم، واحد 9
لینک‌ها: اینستاگرام، تلگرام-مشاوره و پذیرش،
این نقشه، لوکیشن صبا زاهدپور متخصص کاردرمانی نورولوژی و ارتوپدی اندام فوقانی و دست در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس صبا زاهدپور
ساعت کاری صبا زاهدپور
شما در این نمایه، دسترسی به نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس مطب، پیج اینستاگرام، شماره تلفن مطب، روزهای حضور دکتر، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس تلگرام و دیگر راه‌های ارتباط با صبا زاهدپور را خواهید داشت.
به منظور آگاه شدن از نوبت گرفتن از، بیوگرافی، هزینه ویزیت، ساعت کاری صبا زاهدپور با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه با شماره گفته‌شده، تماس بگیرید.
نمایه‌های صبا زاهدپور
صبا زاهدپور در پجشگی صبا زاهدپور در دکترفارسی صبا زاهدپور در آنلاین درمان
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
کلینیک توانبخشی مسیحا