صبا زاهدپور
کاردرمانی نورولوژی و ارتوپدی اندام فوقانی و دست
صبا زاهدپور
آشنایی: کاردرمانی نورولوژی و ارتوپدی اندام فوقانی و دست
خدمات: کاردرمانی درد های آرنج، کاردرمانی دست در ضایعه نخاعی، کاردرمانی پس از جراحی شریان، کاردرمانی درد ها و‌گرفتگی های کتف و گردن، کاردرمانی گرفتگی شانه، کاردرمانی دست در ضربه مغزی، توانبخشی سندروم تونل گایون، توانبخشی سندروم تنیس البو، کاردرمانی درد های دست، کاردرمانی ارتریت روماتویید، توانبخشی سندروم تونل کارپال، کاردرمانی دست در فلج مغزی، کاردرمانی پس از جراحی تاندون، توانبخشی سندروم تونل کوبیتال، کاردرمانی شانه یخ زده، کاردرمانی دست در سکته مغزی، کاردرمانی شبکه بازویی و فلج ارب، ساخت اتل اختصاصی دست، کاردرمانی پس از جراحی عصب، کاردرمانی التهاب تاندون شانه، توانبخشی انگشت ماشه ای، کاردرمانی دست در تومور مغزی، توانبخشی سندروم دکورون، کاردرمانی دردهای شانه، کاردرمانی در رفتگی و نیمه در رفتگی استخوان و مفاصل، کاردرمانی آرتروز، کاردرمانی مشکلات نورولوژی
کاردرمانی تخصصی دست و اندام فوقانی یکی از زیر شاخه های کاردرمانی بوده که با عنوان هندتراپی شناخته میشود. در این حیطه به انواع مشکلات اندام فوقانی پرداخته و تلاش میکنیم درد ها را کم کرده، دامنه حرکتی را بهبود بخشیده ، زخم ها را مدیریت کرده و در نتیجه عملکرد روزمره را افزایش دهیم. این کلینیک فقط و فقط بصورت تخصصی در حیطه توانبخشی دست فعال بوده و بصورت اختصاصی به درمان بیماری های اندام فوقانی میپردازد.
نشانی: تهران، پونک، ضلع جنوب غربی چهارراه پونک، ابتدای کنار گذر اشرفی اصفهانی، بن بست گلزار سوم، پلاک 1، طبقه چهارم، واحد 9
شماره تلفن پذیرش: 02146045733
لینک‌ها: اینستاگرام، تلگرام-مشاوره و پذیرش،
این نقشه، آدرس صبا زاهدپور متخصص کاردرمانی نورولوژی و ارتوپدی اندام فوقانی و دست در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس صبا زاهدپور
ساعت کاری صبا زاهدپور
نوشتن کامنت شما
شما در این جا، دسترسی به آدرس مطب، برنامه حضور پزشک، نوبت‌گیری اینترنتی، شماره تلفن مطب، آدرس کانال تلگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، پیج اینستاگرام و دیگر راه‌های ارتباط با صبا زاهدپور را خواهید داشت.
برای با خبر شدن از ساعت کاری، رزومه، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت صبا زاهدپور با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه با تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
نمایه‌های صبا زاهدپور
صبا زاهدپور در دکترفارسی صبا زاهدپور در دیجی پزشک صبا زاهدپور در دیجی دکتر