دکتر سیدکاظم کاظمینی
دکتر سیدکاظم کاظمینی
آشنایی: متخصص: طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی
زمینه‌های کاری: افسردگی، درمان میگرن، سیاتیک، فصد، رژیم درمانی، | متخصص پوست و زیبایی در یزد، ام اس، بیماری های زنان، ناباروری، درمان زود انزالی در یزد، درمان تنبلی تخمدان در یزد، درمان سردرد میگرن در یزد، پوست، دکتر گوارش، کمردرد، واریکوسل، جوش صورت، میگرن، درمان چاقی، معده، درمان بیماری های گوارشی و کبد، اضطراب، کبد چرب، متخصص مشکلات جنسی در یزد، درمان یبوست، زالو درمانی، طب اسلامی، زالو درمانی، درمان جوش صورت در یزد، متخصص جوش صورت، رشد کودکان، نازایی، دیابت، ریفلاکس، حجامت، حجامت، متخصص نازایی در یزد، سردرد، درمان چاقی، درمان سردرد
نشانی: ، یزد، خیابان کاشانی، جنب سازمان آب، کوچه 34، جنب کانون زبان ایران
شماره تلفن پذیرش: 03536284595
شماره تماس واتساپ: 09217316424
پیوندها: اینستاگرام، دکتر کاظم کاظمینی، تلگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، آدرس دکتر سیدکاظم کاظمینی متخصص طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی در شهر یزد است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر سیدکاظم کاظمینی
ساعت کاری دکتر سیدکاظم کاظمینی
کامنت شما
ارسال کامنت
در این پیج، توانایی آشنایی با نوبت دهی اینترنتی، برنامه حضور پزشک، آدرس مطب، نشانی اینستاگرام، شماره مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس تلگرام و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر سیدکاظم کاظمینی را دارید.
به منظور اطلاع از رزومه، ساعت کاری، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت دکتر سیدکاظم کاظمینی با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
قبل از دیدار با شماره تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
ناحیه‌ها
دکتر سیدکاظم کاظمینی (خیابان کاشانی) دکتر سیدکاظم کاظمینی (بافق) دکتر سیدکاظم کاظمینی (شهر بابک) دکتر سیدکاظم کاظمینی (اقلید)
دکتر سیدکاظم کاظمینی در دیگر وب‌سایت‌ها
دکتر سیدکاظم کاظمینی در سرچ دکتر دکتر سیدکاظم کاظمینی در آنلاین دکتر دکتر سیدکاظم کاظمینی در دیجی درمان