دکتر سیدکاظم کاظمینی (اقلید)
دکتر سیدکاظم کاظمینی (اقلید)
تگ لاین: متخصص: طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی
خدمات: نازایی، بیماری های زنان، رژیم درمانی، فصد، معده، دیابت، یبوست، درمان چاقی، ام اس، افسردگی، دکتر ناباروری، جوش صورت، پوست، کبد چرب، درمان سردرد میگرن در یزد، درمان ریزش مو در یزد، درمان چاقی، لک صورت، زالو درمانی، زالو درمانی، حجامت، طب اسلامی در یزد، متخصص جوش صورت، اضطراب، دکتر گوارش، | متخصص پوست و زیبایی در یزد، واریکوسل، میگرن، درمان تنبلی تخمدان در یزد، متخصص نازایی در یزد، بی خوابی، سیاتیک، رشد کودکان، درمان بواسیر، ناباروری، دکتر طب سنتی، فصد، درمان بیماری های گوارشی و کبد، کمردرد، درمان سردرد
آدرس: ، یزد، خیابان کاشانی، جنب سازمان آب، کوچه 34، جنب کانون زبان ایران
شماره تلفن پذیرش: 03536284595
شماره تلفن واتساپ: 09217316424
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام، دکتر کاظم کاظمینی، تلگرام،
این نقشه، نشانی دکتر سیدکاظم کاظمینی (اقلید) متخصص طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی در شهر یزد است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر سیدکاظم کاظمینی (اقلید)
ساعت کاری دکتر سیدکاظم کاظمینی (اقلید)
« هفته پیشین
هفته پسین »
نوشتن تجربه شما
به منظور آگاه شدن از ساعت کاری، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، بیوگرافی دکتر سیدکاظم کاظمینی (اقلید) با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این پیج، دسترسی به آدرس مطب، تلگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، شماره تلفن مطب، نوبت دهی اینترنتی، روزهای کاری دکتر، اینستاگرام و دیگر راه‌های تماس با دکتر سیدکاظم کاظمینی (اقلید) را خواهید داشت.
پیش از دیدار با شماره نوشته‌شده، هماهنگی کنید.