توانبخشی خازنی ( مهرآباد )
گفتاردرمانی، کاردرمانی
توانبخشی خازنی ( مهرآباد )
آشنایی: گفتاردرمانی، کاردرمانی
خدمات: اختلالات رفتاری، بازی درمانی، درمان لکنت، اختلالات یادگیری، اتیسم، کم شنوایی، اختلالات بلع، اختلالات صوت، مشکلات توجه و تمرکز، مشکلات گفتار سکته مغزی و فلج مغزی، مشکلات تلفظ، آفازی، ماساژدرمانی مخصوص کودکان و بزرگسالان، آمادگی ورود به پیش دبستانی ودبستان، کاردرمانی دست، توانمند سازی ذهنی و شناختی کودکان، بیش فعالی
⚫️ مدیر کلینیک:مرضیه خازنی کارشناس کاردرمانی وکارشناس ارشد روانشناسی بالینی ⚫️ توانبخشی خازنی با بیش از یک دهه سابقه کاری با کادری مجرب و با سابقه در منطقه 18تهران آماده خدمت رسانی به مراجعین عزیز می‌باشد. ⚫️ ما بهترین، مجرب ترین و به نام ترین متخصـصان توانبخشی را در کـنار یکدیگر به صورت تیمی گرد هم آورده ایم تا با بررسی تخصصی مشکلات مــراجعان و ارایه خدمات توانبخشی در بالاترین سطح کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتایج را بدست بیاوریم.
آدرس: تهران، یافت آباد، میدان پژوتن، خیابان ابوالفضل بابایی، پلاک 201، طبقه سوم
شماره تماس پذیرش: 02166822761
شماره تلفن پذیرش: 09302232281
پیوندها: اینستاگرام، تلگرام، وب سایت،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) متخصص گفتاردرمانی، کاردرمانی در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی توانبخشی خازنی ( مهرآباد )
ساعت کاری توانبخشی خازنی ( مهرآباد )
« هفته پیش
هفته پس »
گرفتن نوبت دیدار
دیدگاه شما
فرستادن دیدگاه
در راستای اطلاع از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، بیوگرافی، هزینه ویزیت توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این جا، دسترسی به شماره مطب، اینستاگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس تلگرام، روزهای حضور دکتر، آدرس مطب و دیگر راه‌های ارتباط با توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) را دارید.
قبل از مراجعه حضوری با شماره نوشته‌شده، تماس بگیرید.
دامنه‌های دیگر توانبخشی خازنی ( مهرآباد )
توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) در سرچ دکتر توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) در کلیک دکتر توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی دکتر نزدیک همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger