توانبخشی خازنی ( تهرانسر )
گفتاردرمانی، کاردرمانی
توانبخشی خازنی ( تهرانسر )
آشنایی کوتاه: گفتاردرمانی، کاردرمانی
زمینه‌های کاری: مشکلات توجه و تمرکز، کم شنوایی، کاردرمانی جسمی، درمان لکنت، مشکلات گفتار سکته مغزی و فلج مغزی، کاردرمانی ذهنی، شکاف کام و لب، بازی درمانی، اختلالات یادگیری، آفازی، ماساژدرمانی مخصوص کودکان و بزرگسالان، بیش فعالی، اختلالات رفتاری، گفتاردرمانی، اختلالات بلع، آمادگی جهت تست سنجش و انواع آزمون های هوش، کاردرمانی دست
⚫️ مدیر کلینیک:مرضیه خازنی کارشناس کاردرمانی وکارشناس ارشد روانشناسی بالینی ⚫️ توانبخشی خازنی با بیش از یک دهه سابقه کاری با کادری مجرب و با سابقه در منطقه 18تهران آماده خدمت رسانی به مراجعین عزیز می‌باشد. ⚫️ ما بهترین، مجرب ترین و به نام ترین متخصـصان توانبخشی را در کـنار یکدیگر به صورت تیمی گرد هم آورده ایم تا با بررسی تخصصی مشکلات مــراجعان و ارایه خدمات توانبخشی در بالاترین سطح کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتایج را بدست بیاوریم.
آدرس: تهران، یافت آباد، میدان پژوتن، خیابان ابوالفضل بابایی، پلاک 201، طبقه سوم
شماره تماس پذیرش: 02166822761
شماره تلفن پذیرش: 09302232281
لینک‌ها: اینستاگرام، تلگرام، وب سایت،
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی توانبخشی خازنی ( تهرانسر ) متخصص گفتاردرمانی، کاردرمانی در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی توانبخشی خازنی ( تهرانسر )
ساعت کاری توانبخشی خازنی ( تهرانسر )
« هفته پیشین
هفته پسین »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
ارسال دیدگاه
لطفا قبل از دیدار با تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
در این صفحه، توانایی دیدن روزهای حضور دکتر، شماره مطب، آدرس مطب، نشانی اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر، نوبت دهی اینترنتی، آدرس کانال تلگرام و دیگر راه‌های تماس با توانبخشی خازنی ( تهرانسر ) را دارید.
برای آگاهی از هزینه ویزیت، کارنامه، ساعت کاری، نوبت گرفتن از توانبخشی خازنی ( تهرانسر ) با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
توانبخشی خازنی ( تهرانسر ) در دیگر وب‌سایت‌ها
توانبخشی خازنی ( تهرانسر ) در دکترفارسی توانبخشی خازنی ( تهرانسر ) در دکتر ماهر توانبخشی خازنی ( تهرانسر ) در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی دکتر نزدیک همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger