دکتر ریحانه رمضانی نژاد (دردشت)
متخصص: زنان، زایمان و نازایی
دکتر ریحانه رمضانی نژاد (دردشت)
آشنایی کوتاه: متخصص: زنان، زایمان و نازایی
خدمات: درمان بیماری های تخمدان، تزریق فیلر به واژن، جراحی رحم، درمان خونریزی رحم، هودکتومی، عمل جراحی زنان، روشن سازی واژن، درمان کیست تخمدان، پرینورافی، مراقبت های بعد از زایمان، کولپوسکوپی، جراحی تخمدان، درمان عفونت زنان، جوانسازی واژن، درمان بیماری های رحم، تزریق چربی به واژن، درمان پولیپ رحم، درمان خشکی واژن، درمان نازایی، جراحی زیبایی زنان، جراحی ترمیمی واژن، درمان میوم رحم، تنگ کردن واژن
⚫️ جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی ⚫️ ساعت پاسخگویی منشی :8 الی 14 و 16 الی 22
نشانی: تهران، فلکه ی دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، بین چهارراه سید الشهدا و خیابان سجده ای، روبروی داروخانه ی دکتر بحرینی، پلاک 248، طبقه 4، واحد 11
پیوندها: وب سایت، اینستاگرام،
این نقشه، آدرس دکتر ریحانه رمضانی نژاد (دردشت) متخصص زنان، زایمان و نازایی در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر ریحانه رمضانی نژاد (دردشت)
ساعت کاری دکتر ریحانه رمضانی نژاد (دردشت)
نوشتن نگاه شما
خواهش می‌شود قبل از دیدار با تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
برای آگاه شدن از کارنامه، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت دکتر ریحانه رمضانی نژاد (دردشت) با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این برگه، توانایی دیدن رزومه و بیوگرافی دکتر، شماره تلفن مطب، آدرس مطب، برنامه حضور پزشک، کانال تلگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، پروفایل اینستاگرام و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر ریحانه رمضانی نژاد (دردشت) را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
دکتر فریال نصیری دکتر مریم خسرومهر دکتر بنفشه محسنی رجایی ( بلوار کبیری تامه ) دکتر بنفشه محسنی رجایی ( بلوار مخبری ) دکتر اوشا رسولی راضیه فرقانی ( باغ آذری )
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر احمدعلی نوربالا دکتر لیلا غیوری زاد ( ارامنه ) دکتر زهره بهنودی دکتر حسن دولو قاجار دکتر مانا نوراله دکتر کورش گودرزی