دکتر مریم قدردان ایزدی
متخصص: زنان، زایمان و نازایی
دکتر مریم قدردان ایزدی
تگ لاین: متخصص: زنان، زایمان و نازایی
خدمات: سفید کردن واژن، زایمان سزارین، زایمان بدون درد، درمان خشکی واژن، مراقبت های دوران زایمان، بیماری های عفونی و مقاربتی زنان، زایمان طبیعی، درمان افتادگی رحم و مثانه، جوانسازی واژن، مراقبت های دوران بارداری، عمل جراحی زنان، آزمایش پاپ اسمیر، کولپوسکوپی، تنگ کردن واژن، لابیاپلاستی، هیسترکتومی
⚫️ جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی
نشانی: تهران، شریعتی، سه راه ضربخانه، پ 971/5، ‌روبروی پارک شریعتی، ساختمان پاستور، واحد 33
لینک‌ها:
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، آدرس دکتر مریم قدردان ایزدی متخصص زنان، زایمان و نازایی در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر مریم قدردان ایزدی
ساعت کاری دکتر مریم قدردان ایزدی
« هفته پیشین
هفته پسین »
نوشتن کامنت شما
لطفا پیش از مراجعه حضوری با شماره نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
در این جا، دسترسی به رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس مطب، روزهای حضور دکتر، نشانی اینستاگرام، شماره مطب، نوبت‌گیری اینترنتی، آدرس تلگرام و دیگر راه‌های تماس با دکتر مریم قدردان ایزدی را خواهید داشت.
برای اطلاع از هزینه ویزیت، کارنامه، نوبت گرفتن از، ساعت کاری دکتر مریم قدردان ایزدی با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
دکتر معصومه رحیم نواز دکتر مریم قربانپور دکتر مهشید کریمی دکتر انوشه اسدی دکتر کاترین پزشکی راضیه فرقانی ( باغ آذری )
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
فرانک نوبریان دکتر محمد ابراهیم قمر چهره شنوایی شناسی و سمعک مهرگان درمان‌گاه درمان درد دکتر امیر محمد محسن پور دکتر محمد اسماعیل اکبری دکتر ابراهیم امین صالحی