دکتر زنان همدان
متخصص: زنان، زایمان و نازایی
دکتر زنان همدان
آشنایی کوتاه: متخصص: زنان، زایمان و نازایی
خدمات: بی اختیاری مثانه، انواع ترمیم های واژینال پاراواژینال مثل ترمیم سیستوسل، درد موقع نزدیکی، ترمیم ریلکسیشن واژن با انواع جراحیهای ضروری با متد جدید، واژینال و خارج واژن لیفت لابیا ها، جراحی زیبایی زنان، کرایو ضایعات وارت(زگیل تناسلی)، درمان انواع عفونتهای مقاربتی وغیر مقاربتی، ترمیم واژن تنگ باجراحی، پرینورافی، جراحی لابیا ماژور، نمونه برداری از ضایعات ژنیتالیا، RF جهت خشکی واژن، درمان دارویی مشکلات زنان، لابیاپلاستی، جراحی های زنان، میومکتومی، تایتنگ واژن، سرویکس، واژینسموس، درمان انواع خونریزی‌ها، مراقبت های دوران یائسگی، هود پلاستی ترمیمم، RF، هیسترکتومی، رکتوسل، سزارین، عفونت مکرر
آدرس: همدان، -
پیوندها:
اشتراک‌گذاری نمایه
ساعت کاری دکتر زنان همدان
تجربه شما
ارسال کامنت
در راستای آگاهی از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، بیوگرافی، هزینه ویزیت دکتر زنان همدان با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این پیج، دسترسی به آدرس کانال تلگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، نشانی اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس مطب، برنامه حضور پزشک، شماره مطب و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر زنان همدان را دارید.
خواهش می‌شود قبل از دیدار با شماره تلفن نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
مطب‌ها و مرکزهای خوب
دکتر پریسا جلالی
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر رضا عسکری سیریزی دکتر ترانه جلالی فراهانی دکتر محمد فرامرزی دکتر سیما کبوتری دکتر پارسا نوایی دکتر حسین افشارزادگان