ناهید حسینی راد
کارشناس مامایی
ناهید حسینی راد
آشنایی: کارشناس مامایی
زمینه‌های کاری: آزمایش پاپ اسمیر، مشاوره ژنتیکی و فرزندآوری، درمان بی اختیاری ادراری، مراقبت های قبل از بارداری، تبخال تناسلی، گواهی بکارت، طب سنتی و طب مکمل، برداشتن زگیل، درمان انواع عفونت های زنان، بیماریهای زنان و مامایی، درمان زودانزالی و افزایش میل جنسی آقایان و بانوان، تنگی واژن بدون درد و خونریزی، تغذیه جهت افزایش هوش جنین، IUD گذاری، از بین بردن عفونت های واژینال بدون دارو در 2 جلسه با پلاسماتراپی کاملا بدون درد و بدون عوارض و بدون بازگشت تا یکسال، درمان بی میلی جنسی، زگیل تناسلی، کنترل بارداری با کلاس های زایمان بدون درد و پس از زایمان
نشانی: آذربایجان غربی، خوی، خیابان امام، کوچه مدرس، ساختمان افتخاری، طبقه فوقانی آزمایشگاه سینا
شماره تلفن پذیرش: 09309740242
شماره تلفن پذیرش: 04436221197
شماره تلفن پذیرش: 04436239682
لینک‌ها:
این نقشه، آدرس ناهید حسینی راد متخصص کارشناس مامایی در شهر خوی است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس ناهید حسینی راد
ساعت کاری ناهید حسینی راد