- -
فوق لیسانس مشاوره مامایی
- -
آشنایی: فوق لیسانس مشاوره مامایی
زمینه‌های کاری: تشخیص زور رس بیماری های دوران بارداری و پی بردن به موارد غیر طبیعی ومعرفی بیمار به مراکز تخصصی، خونریزی های غیر طبیعی، درمان pcos، سندروم قبل از قاعدگی، فرکانس تراپی با لیزرهای کم تواندرمان تمام بیماری‌های زنان با لیزر اکوپانچر، یائسگی زودرس، مشاوره و آموزش بهداشت به جامعه زنان، یائسگی زودرس، درمان خشکی واژن، آندومتریوز، فرکانس تراپی با لیزرهای کم تواندرمان pcos، فیبروم، تعیین جنسیت، مراقبت ها وغربالگری دوران بارداری، مشاوره وآموزش قبل وبعد ازدواج، شیر خواری و مشاوره تخصصی ترس از زایمان طبیعی، زایمان بدون درد، عفونت‌های مقاوم به درمان، تنبلی تخمدان، مشاوره وراهنمایی در زمینه بهداشت شیردهی ومراقبتهای بعد از زایمان برای مادر وکودک، خونریزی های غیر طبیعی، بیماری های عفونی و مقاربتی زنان، فیبروم، نسل، عفونت های لگنی و زخم دهانه رحم، عفونت های لگنی و زخم دهانه رحم، مراقبت های دوران یائسگی، سفید کردن واژن، وتنظیم خانواده، مشکلات باروری و جنسی در مردان، مشکلات باروری و جنسی در مردان، زایمان طبیعی، تنگ کردن واژن، درمان واژینیت ها با داروهای مجاز، بهداشت ازدواح، متد درمانی اوریکولوتراپی و فرکانس تراپی با لیزر کم توان، اضطراب و افسردگی پس از زایمان و قبل از آی وی اف، آزمایش پاپ اسمیر، آموزش ومشاوره بهداشت ومسایل ومشکلات دوران یائسگی، مشاوره وآموزش ‌در خصوص بیماریهای مقاربتی ایدزهپاتیت سرطان ها وناباروری زوجین، اضطراب و افسردگی پس از زایمان و قبل از آی وی اف، اوریکولوتراپی با لیزر، آموزش ومشاوره غربالگری دوره ای معاینات پستان وبیماریهای مربوطه، نازایی، مشاوره وآموزش در خصوص مسائل ومشکلات جنسی
لوکیشن: زنجان، -
لینک‌ها:
اشتراک‌گذاری نمایه
ساعت کاری - -
کامنت شما
ثبت پیام
در این صفحه، توانایی دیدن اینستاگرام، روزهای کاری دکتر، تلگرام، آدرس مطب، شماره تلفن مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، نوبت‌گیری اینترنتی و دیگر راه‌های تماس با - - را خواهید داشت.
در راستای آگاهی از کارنامه، ساعت کاری، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت - - با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
پیش از مراجعه با شماره تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
- - در دیگر وب‌سایت‌ها
- - در پجشگی - - در کال پزشک - - در دکتر ماهر
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
دکتر مهناز جمال شریف زمینی