دکتر طب سوزنی
متخصص: طب سوزنی
دکتر طب سوزنی
آشنایی کوتاه: متخصص: طب سوزنی
زمینه‌های کاری: افسردگی و اضطراب، جوانسازی صورت بروش طب سوزنی، اوریکولوتراپی، مزوتراپی، درمان سندرم تونل کارپ، کمک به تقویت هوش، درمان انواع سر درد و میگرن، درمان تینیتوس(وز وز گوش)، سیاتیک و تنگی کانال نخاعی، طب سوزنی ناباروری (خانم ها و آقایان)، درمان اختلالات گوارشی، میکرونیدلینگ، کاشت نخ لاغری(امبدینگ)، حجامت، کمک به افزایش قد در سنین رشد، حافظه و تمرکز، کمر، درمان و کنترل انواع دردها، درمان اختلالات خلقی، درمان لاغری و چاقی، درمان اختلالات خواب، طب سوزنی، درمان انواع دردهای گردن
نشانی: اصفهان، -
پیوندها:
اشتراک‌گذاری نمایه
ساعت کاری دکتر طب سوزنی
« هفته پیشین
هفته پسین »
نوشتن تجربه شما
ثبت کامنت
خواهش می‌شود پیش از دیدار با شماره گفته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این جا، توانایی دیدن شماره تلفن مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، پیج اینستاگرام، آدرس مطب، روزهای حضور دکتر، آدرس کانال تلگرام، نوبت‌گیری اینترنتی و دیگر راه‌های ارتباط با دکتر طب سوزنی را خواهید داشت.
برای آگاهی از نوبت گرفتن از، کارنامه، ساعت کاری، هزینه ویزیت دکتر طب سوزنی با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
نواحی
دکتر طب سوزنی (خیابان باغ گلدسته)
مطب‌ها و مرکزهای خوب
دکتر محمد نورانیان