دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی
متخصص: طب سوزنی
دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی
تگ لاین: متخصص: طب سوزنی
خدمات: درمان انواع دردهای گردن، درمان انواع سر درد و میگرن، درمان سندرم پای بیقرار، طب سوزنی ناباروری (خانم ها و آقایان)، سیاتیک و تنگی کانال نخاعی، درمان اختلالات خواب، اوریکولوتراپی، حجامت، جوانسازی صورت بروش طب سوزنی، حافظه و تمرکز، ارتقای باروری بروش IVF، الکترو آکوپانکچر، درمان اختلالات گوارشی، گواشا، بادکش گرم و سرد، درمان اختلالات قاعدگی، کمک به تقویت هوش، درمان سندرم تونل کارپ، کمر، درمان و کنترل انواع دردها، درمان اختلالات خلقی، کمک به افزایش قد در سنین رشد، طب سوزنی
⚫️ دکترای طب سوزنی از دانشگاه BUCM پکن چین
آدرس: اصفهان، خیابان باغ گلدسته، تقاطع سید علیخان، کنار داروخانه دکتر ابوالقاسم، ساختمان گلدسته، طبقه دوم، واحد 7
شماره تماس پذیرش: 03132207140
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام، دکتر محمدرضا بحرینی،
این نقشه، نشانی دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی متخصص طب سوزنی در شهر اصفهان است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی
ساعت کاری دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی
نوشتن کامنت شما
ثبت پیام
خواهش می‌شود قبل از مراجعه حضوری با شماره گفته‌شده، تماس بگیرید.
در این پروفایل، توانایی دیدن رزومه و بیوگرافی پزشک، نوبت‌گیری اینترنتی، آدرس مطب، برنامه حضور پزشک، اینستاگرام، تلگرام، شماره مطب و دیگر راه‌های ارتباط با دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی را دارید.
برای آگاه شدن از هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، کارنامه، ساعت کاری دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
محله‌ها
دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی (خیابان باغ گلدسته)
نمایه‌های دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی
دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی در کلیک درمان دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی در کال دکتر دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی در آنلاین درمان