گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
آشنایی:
زمینه‌های کاری: اختلال یادگیری، کاردرمانی در سکته های مغزی و شکستگی ها، ادراکی_حرکتی، گروه درمانی، ذهنی_شناختی، گفتاردرمانی، کاردرمانی یکپارچگی حسی، لکنت، تاخیر کلامی)
⚫️ مسئول فنی کادرمانی: امیر میراحمدی، سودا سرانجام ⚫️ مسئول فنی گفتاردرمانی: فاطمه اسمعیلی ⚫️ مرکز توانبخشی روشا با هدف ارتقاء سطح توانمندی افراد برآن است که با بهره گیری از دانش، تجربه و خرد جمعی و برخورداری از تجهیزات توانبخشی و آموزشی، خدمات خود را در دو حیطه کاردرمانی و گفتاردرمانی به کودکان و بزرگسالان ارائه نماید.
آدرس: تهران، خیابان آزادی، روبروی مترو شادمان، جنب اداره پست، ساختمان پزشکان فجر، پ 340، طبقه 4
شماره تماس پذیرش: 02166062238
شماره تماس پذیرش: 02166099693
شماره تلفن پذیرش: 09106646195
پیوندها: اینستاگرام، وب‌گاه، وب‌گاه،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا متخصص  در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
« هفته پیشین
هفته پسین »
درخواست نوبت دیدار
کامنت شما
ثبت کامنت
پیش از دیدار با شماره نوشته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور آگاهی از هزینه ویزیت، رزومه، نوبت گرفتن از، ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این نمایه، توانایی آشنایی با رزومه و بیوگرافی پزشک، شماره مطب، روزهای حضور دکتر، کانال تلگرام، آدرس مطب، نوبت دهی اینترنتی، پروفایل اینستاگرام و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا را خواهید داشت.
نمایه‌های گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا در دکتر ماهر گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا در کلیک دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا در پجشگی
موتور جست‌وجوی دکتر نزدیک همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger