گفتاردرمانی آبان
گفتاردرمانی آبان
تگ لاین:
زمینه‌های کاری: درمان مهارت های ارتباطی و گفتاری در بیماران ضربه مغزی و یا سکته مغزی که دچار زبان پریشی شده اند و بیماران MS و افرادی که دچار بیماری های پیشرونده شده اند، درمان تاخیر در گفتار کودکان، درمان اختلالات تلفظی، فیبراپتیک لارنگوسکوپی، بهبود مهارت های بازی در کودکان، بهبود مشکلات حافظه در کودکان و بزرگسالان، درمان اختلالات تلفظی و گفتاری در افراد دارای شکاف لب و کام و افراد دچار کم شنوایی، بهبود مهارت های اجتماعی و ارتباطی و گفتاری کودکان وبزرگسالان طیف اتیسم، درمان لکنت کودکان و بزرگسالان، آماده کردن کودکان برای تست سنجش آموزش و پروش، صوت تراپی، استروبوسکوپی(تصویربرداری حنجره)
مجتبی ورزند: گفتاردرمانگر یاشار عطارزاده: گفتاردرمانگر
آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، بلوار استاد شهریار، نرسیده به زیرگذر آبرسان، گروه پزشکی آبان، بخش استروبوسکوپی و گفتاردرمانی
شماره تماس پذیرش: 09147894049
شماره تماس پذیرش: 09142531586
لینک‌ها: اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی آبان متخصص  در شهر تبریز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی آبان
ساعت کاری گفتاردرمانی آبان
« هفته گذشته
هفته آینده »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن نگاه شما
ثبت کامنت
شما در این صفحه، توانایی آشنایی با نشانی اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر، نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس مطب، کانال تلگرام، روزهای کاری دکتر، شماره مطب و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی آبان را خواهید داشت.
لطفا پیش از مراجعه حضوری با شماره تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور با خبر شدن از نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، کارنامه، ساعت کاری گفتاردرمانی آبان با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
گفتاردرمانی آبان در دیگر وب‌سایت‌ها
گفتاردرمانی آبان در پجشگی گفتاردرمانی آبان در کال دکتر گفتاردرمانی آبان در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی دکتر نزدیک همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger