دکتر محبوبه حقیقی
متخصص: مغز، اعصاب، آلزایمر، دردها
دکتر محبوبه حقیقی
آشنایی: متخصص: مغز، اعصاب، آلزایمر، دردها
خدمات: نوار عصب و عضله، نوار مغز، تشخیص و درمان بیماری‌های ستون فقرات، درمان سردرد های مزمن، تشخیص و درمان بیماری پارکینسون، درمان اختلالات حافظه، آلزایمر، تست حافظه، سونو داپلر عروق پارا آئورتیک، درمان اختلالات خواب
⚫️ متخصص بیماریهای مغز و اعصاب از ایتالیا ⚫️ عضو انجمن مغز و اعصاب اروپا. ⚫️ دارای فلو در بیماریهای نورو دژنراتیو و آلزایمر. ⚫️ دارای ماستر سونو داپلر عروق مغزی از ایتالیا. ⚫️ عضو انجمن ام اس ایتالیا . ⚫️ پزشک انجمن آلزایمر ایران ازسال 1394 ⚫️ پزشک متخصص در بخش نورو ری هابیلیتیشن بیمارستان رفیده 1395. ⚫️ انجام تستهای شناختی حافظه در ارتباط با بیماران آلزایمر ⚫️ نوار مغز ⚫️ نوار عصب و عضله ⚫️ سونو داپلر عروق پارا آئورتیک
آدرس: تهران، انتهای شادمان، نبش آزادی، پلاک 409، ساختمان 110، طبقه همکف
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02166069755
شبکه‌های اجتماعی:
ساعت کاری دکتر محبوبه حقیقی
نظر شما
فرستادن پیام
قبل از مراجعه حضوری با تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این پیج، توانایی دیدن شماره مطب، آدرس کانال تلگرام، آدرس مطب، روزهای کاری دکتر، رزومه و بیوگرافی دکتر، نوبت‌گیری اینترنتی، نشانی اینستاگرام و دیگر کانال‌های تماس با دکتر محبوبه حقیقی را دارید.
برای آگاهی از هزینه ویزیت، رزومه، ساعت کاری، نوبت گرفتن از دکتر محبوبه حقیقی با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای خوب
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر فرید ایمان زاده دکتر عباس صابر دکتر محمد حسن خوشنویسان دکتر مجتبی کرمانی القریشی دکتر صدیقه حسن زاده دکتر نصرت نوربخش
دامنه‌های دیگر دکتر محبوبه حقیقی