دکتر محبوبه حقیقی
متخصص: مغز، اعصاب، آلزایمر، دردها
دکتر محبوبه حقیقی
تگ لاین: متخصص: مغز، اعصاب، آلزایمر، دردها
خدمات: تشخیص و درمان بیماری صرع، تشخیص و درمان ام اس، تشخیص و درمان بیماری پارکینسون، نوار مغز، تست حافظه، نوار عصب و عضله، درمان اختلالات خواب، درمان سردرد های مزمن، آلزایمر، درمان افسردگى
⚫️ متخصص بیماریهای مغز و اعصاب از ایتالیا ⚫️ عضو انجمن مغز و اعصاب اروپا. ⚫️ دارای فلو در بیماریهای نورو دژنراتیو و آلزایمر. ⚫️ دارای ماستر سونو داپلر عروق مغزی از ایتالیا. ⚫️ عضو انجمن ام اس ایتالیا . ⚫️ پزشک انجمن آلزایمر ایران ازسال 1394 ⚫️ پزشک متخصص در بخش نورو ری هابیلیتیشن بیمارستان رفیده 1395. ⚫️ انجام تستهای شناختی حافظه در ارتباط با بیماران آلزایمر ⚫️ نوار مغز ⚫️ نوار عصب و عضله ⚫️ سونو داپلر عروق پارا آئورتیک
نشانی: تهران، انتهای شادمان، نبش آزادی، پلاک 409، ساختمان 110، طبقه همکف
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02166069755
لینک‌ها:
ساعت کاری دکتر محبوبه حقیقی
نوشتن نظر شما
فرستادن دیدگاه
برای مطلع شدن از رزومه، ساعت کاری، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از دکتر محبوبه حقیقی با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این پیج، توانایی دیدن رزومه و بیوگرافی دکتر، نشانی اینستاگرام، شماره تلفن مطب، آدرس کانال تلگرام، نوبت‌گیری اینترنتی، آدرس مطب، روزهای حضور دکتر و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر محبوبه حقیقی را دارید.
خواهش می‌شود قبل از دیدار با شماره تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر نغمه نوروزی راد دکتر معصومه دوپور دکتر ندا راد دکتر نصراله تیموری دکتر کمال سیدفروتن دکتر فریبرز نیک آئین
دکتر محبوبه حقیقی در دیگر وب‌سایت‌ها