دکتر محبوبه حقیقی
متخصص: مغز، اعصاب، آلزایمر، دردها
دکتر محبوبه حقیقی
تگ لاین: متخصص: مغز، اعصاب، آلزایمر، دردها
زمینه‌های کاری: تست حافظه، نوار مغز، درمان اختلالات خواب، تشخیص و درمان بیماری پارکینسون، تشخیص و درمان ام اس، درمان اختلالات حافظه، سونو داپلر عروق پارا آئورتیک، درمان سردرد های مزمن، تشخیص و درمان بیماری صرع، آلزایمر
⚫️ متخصص بیماریهای مغز و اعصاب از ایتالیا ⚫️ عضو انجمن مغز و اعصاب اروپا. ⚫️ دارای فلو در بیماریهای نورو دژنراتیو و آلزایمر. ⚫️ دارای ماستر سونو داپلر عروق مغزی از ایتالیا. ⚫️ عضو انجمن ام اس ایتالیا . ⚫️ پزشک انجمن آلزایمر ایران ازسال 1394 ⚫️ پزشک متخصص در بخش نورو ری هابیلیتیشن بیمارستان رفیده 1395. ⚫️ انجام تستهای شناختی حافظه در ارتباط با بیماران آلزایمر ⚫️ نوار مغز ⚫️ نوار عصب و عضله ⚫️ سونو داپلر عروق پارا آئورتیک
نشانی: تهران، انتهای شادمان، نبش آزادی، پلاک 409، ساختمان 110، طبقه همکف
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 02166069755
پیوندها:
ساعت کاری دکتر محبوبه حقیقی
کامنت شما
ارسال پیام
در این برگه، دسترسی به اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، شماره مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، برنامه حضور پزشک، آدرس مطب، کانال تلگرام و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر محبوبه حقیقی را خواهید داشت.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه با تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور مطلع شدن از ساعت کاری، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، کارنامه دکتر محبوبه حقیقی با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر نزار علی مولائی دکتر سارا فلاحی دکتر علیرضا توکلی دکتر آرش زربخش دکتر نعمت اله شیرانی دکتر علیرضا میرزایی
نمایه‌های دکتر محبوبه حقیقی