شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
آشنایی:
زمینه‌های کاری: ارزیابی شنوایی بزرگسالان، ارزیابی گوش و حلق و بینی، تعادل، لوازم جانبی و باطری سمعک، تجویز و تنظیم سمعک، ارزیابی و درمان سرگیجه و وزوز گوش، ارزیابی شنوایی کودکان، کم‌شنوایی، قالب سمعک
⚫️ آدیولوژیست: آرش کریمی ⚫️ شماره نظام: 1469-ش ⚫️ عضو انجمن علمی شنوایی شناسان ایران ⚫️ بیمارستان های همکار : بیمارستان قائم کرج بیمارستان میلاد تهران ⚫️ کلینیک مهرگان با توجه به حضور پزشک متخصص گوش و حلق وبینی در مرکز همواره آماده‌ی خدمت به هموطنان عزیز می‌باشد. ⚫️ در این مرکز سعی بر آن شده است تا با استفاده از به روزرسانی دستگاه‌ها و بهره‌گیری از دانش روز، بسیاری از مشکلات بیماران برطرف شوند که به لطف ایزد منان تا کنون توانسته‌ایم رضایت 100 درصدی بیماران را داشته باشیم.
نشانی: البرز، کرج، چهارراه طالقانی، جنب اداره پست، ساختمان وزرا، طبقه7، واحد 703
شماره تماس پذیرش: 02632265667
شماره تلفن پذیرش: 02632265668
شماره تماس پذیرش: 09129329454
پیوندها: سمعک مهرگان، اینستاگرام، گوگل مپ،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس شنوایی شناسی و سمعک مهرگان متخصص  در شهر کرج است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن کامنت شما
فرستادن پیام
لطفا پیش از مراجعه با شماره گفته‌شده، تماس بگیرید.
به منظور آگاهی از بیوگرافی، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت شنوایی شناسی و سمعک مهرگان با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این نمایه، دسترسی به برنامه حضور پزشک، تلگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، شماره مطب، نشانی اینستاگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس مطب و دیگر کانال‌های تماس با شنوایی شناسی و سمعک مهرگان را خواهید داشت.
شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در دیگر وب‌سایت‌ها
شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در آنلاین دکتر شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در خوب دکتر شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در سرچ دکتر
موتور جست‌وجوی دکتر نزدیک همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger