دکتر حمید حبوباتی
متخصص: جراحی مغز، اعصاب، ستون فقرات
دکتر حمید حبوباتی
آشنایی کوتاه: متخصص: جراحی مغز، اعصاب، ستون فقرات
خدمات:
دکتر حمید حبوباتی یکی از معروفترین متخصصین جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات در یزد است. این پزشک جوان و پنجه طلای استان یزد بزرگترین رویا و رسالت خود برای روزهای پیش رو را رسیدن به راه حلی قطعی برای درمان بیماران ضایعه ی نخاعی قرار داده است. موضوعی که در گذشته نیز چند بار به سمت آن یورش برده و به نتایج قابل توجهی هم رسیده است. او در این باره اینگونه توضیح می دهد: در سال 1392 برای اولین بار و بعد از دریافت مجوزهای لازم، کار درمان را بر روی 15 بیمار قطع نخاعی آغاز کردیم و به روش » تکثیر سلول های بنیادی در محیط کشت محصول » حدود 20 میلیون سلول که از خود بیماران گرفته شده بود را در بافت های آسیب دیده تزریق کردیم و به نتایجی خوبی رسیدیم. او ادامه می دهد با توجه به اینکه این روش برای اولین بار درسطح جهان و در استان یزد مورد استفاده قرار گرفته شده است برای رسیدن به نتایج ایده آل به کمک و همت مسئولین، زیرساخت های مناسب و به کارگیری نیروهای متخصص و با سواد نیاز داریم تا بتوانیم قدرت پزشکی کشورمان را به رخ جهانیان بکشیم.
آدرس: یزد، بلوار طالقانی، جنب آزمایشگاه مرکزی، انتهای کوچه گلچین، (کوچه بیمه ایران)
شماره تماس پاسخ‌گویی: 03537288008
لینک‌ها:
فرستادن به دوستان
ساعت کاری دکتر حمید حبوباتی
« هفته گذشته
هفته آینده »
گرفتن نوبت دیدار
کامنت شما
فرستادن دیدگاه
شما در این برگه، دسترسی به آدرس تلگرام، نوبت‌گیری اینترنتی، پیج اینستاگرام، شماره مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، روزهای حضور دکتر، آدرس مطب و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر حمید حبوباتی را خواهید داشت.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه حضوری با شماره نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
در راستای آگاه شدن از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، بیوگرافی، هزینه ویزیت دکتر حمید حبوباتی با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر حسین احمری مقدم دکتر مسعود نیک دستی دکتر احمد زنگنه دکتر افشین نجاتی افخم دکتر حدیث ابراهیم نجف‌آبادی دکتر بهرام غیاثی
دامنه‌های دیگر دکتر حمید حبوباتی
دکتر حمید حبوباتی در آنلاین دکتر دکتر حمید حبوباتی در دکترفارسی دکتر حمید حبوباتی در دیجی دکتر
موتور جست‌وجوی دکتر نزدیک همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger