دکتر سیدکاظم کاظمینی (خیابان کاشانی)
دکتر سیدکاظم کاظمینی (خیابان کاشانی)
آشنایی کوتاه: متخصص: طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی
خدمات: رژیم درمانی، کبد چرب، دکتر ناباروری، معده، واریکوسل، ریفلاکس، طب اسلامی در یزد، جوش صورت، بیماری های زنان، درمان یبوست، درمان لک صورت در یزد، سیاتیک، درمان سردرد، طب اسلامی، دیابت، درمان سردرد، دکتر گوارش، درمان تنبلی تخمدان در یزد، درمان بیماری های گوارشی و کبد، ناباروری، سردرد، متخصص نازایی در یزد، ماساژ، درمان جوش صورت در یزد، اضطراب، زالو درمانی، پوست، یبوست، درمان بواسیر، میگرن، افسردگی، زالو درمانی، درمان سردرد میگرن در یزد، لک صورت، دکتر طب سنتی، حجامت، کمردرد، | متخصص پوست و زیبایی در یزد، بی خوابی، متخصص مشکلات جنسی در یزد
آدرس: ، یزد، خیابان کاشانی، جنب سازمان آب، کوچه 34، جنب کانون زبان ایران
شماره تماس واتساپ: 09217316424
پیوندها: اینستاگرام، دکتر کاظم کاظمینی، تلگرام،
این نقشه، نشانی دکتر سیدکاظم کاظمینی (خیابان کاشانی) متخصص طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی در شهر یزد است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
لوکیشن دکتر سیدکاظم کاظمینی (خیابان کاشانی)
ساعت کاری دکتر سیدکاظم کاظمینی (خیابان کاشانی)
خواهش می‌شود قبل از دیدار با شماره نوشته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور مطلع شدن از کارنامه، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت دکتر سیدکاظم کاظمینی (خیابان کاشانی) با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این برگه، دسترسی به کانال تلگرام، شماره تلفن مطب، پروفایل اینستاگرام، روزهای حضور دکتر، آدرس مطب، نوبت دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی پزشک و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر سیدکاظم کاظمینی (خیابان کاشانی) را دارید.
دکتر سیدکاظم کاظمینی (خیابان کاشانی) در دیگر وب‌سایت‌ها
دکتر سیدکاظم کاظمینی (خیابان کاشانی) در پجشگی دکتر سیدکاظم کاظمینی (خیابان کاشانی) در کلیک پزشک دکتر سیدکاظم کاظمینی (خیابان کاشانی) در کلیک درمان