گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
مرکز جامع توانبخشی
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
آشنایی کوتاه: مرکز جامع توانبخشی
خدمات: انواع سندرم های ژنتیکی، تاخیر در شروع گفتار و جمله سازی، درمان اختلالات بلع در نوزادان و بزرگسالان، اتاق تاریک، اتیسم، سندرم داون، فلجی یکطرفه تارهای صوتی، سکته مغزی، لکنت، هیدروسفالی، میکروسفالی، شن بازی درمانی، شکاف کام، یکپارچگی حسی، پولیپ تارهای صوتی، موسیقی درمانی، کاردرمانی ذهنی، بازی درمانی، کاردرمانی جسمی، افت شنوایی، پارکینسون و خوانندگان و دبیران.
گفتاردرمانگر: رضا طالبی کاردرمانگر: علی عزیزی توانبخشی: ارائه خدمات مورد نیاز توانخواهان از قبیل کار درمانی و گفتار درمانی و موسیقی درمانی و بازی درمانی کاردرمانی: ارائه خدمات کار درمانی با استفاده از بهترین تکنیک های درمانی بروز دنیا برای پیشرفت هر چه بیشتر و بهتر توانخواهان گفتاردرمانی: در زمینه ی گفتار درمانی هم مانند کاردرمانی با استفاده از درمانگران متخصص روند درمان طی خواهد شد. عملکرد ها وواکنش ها: کلینیک به صورت کلی در راستای پیشرفت توانخواهان در عملکردهای بدن در زنگی تلاش می کند.
نشانی: البرز، فردیس، فلکه پنجم، جنب فروشگاه ایرانیان، مجتمع امید، طبقه سوم، مرکز جامع توانبخشی آتیه فردیس
شماره تلفن نوبت دهی: 02636510926
شماره تماس نوبت دهی: 09058644331
شماره تماس نوبت دهی: 09124185223
پیوندها: اینستاگرام، وب‌گاه،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس متخصص مرکز جامع توانبخشی در شهر فردیس است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
« هفته گذشته
هفته آینده »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
ثبت کامنت
لطفا پیش از مراجعه با شماره نوشته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور آگاهی از کارنامه، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این پیج، دسترسی به برنامه حضور پزشک، شماره مطب، آدرس مطب، پیج اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس تلگرام، نوبت‌دهی اینترنتی و دیگر راه‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس را خواهید داشت.
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در اینترنت
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در کال پزشک گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در آنلاین دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی دکتر نزدیک همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
آموزش تکنسین داروخانه اصفهان
Telegram Messenger