دکتر محمدرضا طوافی
دکتر محمدرضا طوافی
آشنایی: متخصص: ارتوپدی
زمینه‌های کاری:
جراح آرتروسکوپی تعویض مفاصل زانو و لگن کمر درد- درد گردن - آرتروز دیسک ستون فقرات درد شانه پوکی استخوان درد کف پا تزریق های تخصصی داخلی مفاصل آسیب های ورزشی درمان آنومالی های مادرزادی اندام اطفال مانند: در رفتگی مادر زادی لگن ، پاچنبری ، کف پای صاف درمان انواع شکستگی و دررفتگی اندام ها
نشانی: هرمزگان، بندر عباس، خیابان اسدآبادی، روبه‌رو شیرینکده، ساختمان پزشک، طبقه 2
شماره تماس پاسخ‌گویی: 07632213202
پیوندها:
این نقشه، آدرس دکتر محمدرضا طوافی متخصص ارتوپدی در شهر بندر عباس است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
لوکیشن دکتر محمدرضا طوافی
ساعت کاری دکتر محمدرضا طوافی
نوشتن دیدگاه شما
در راستای آگاه شدن از بیوگرافی، ساعت کاری، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از دکتر محمدرضا طوافی با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه با شماره تلفن نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
در این برگه، توانایی آشنایی با نشانی اینستاگرام، کانال تلگرام، نوبت دهی اینترنتی، شماره تلفن مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس مطب، روزهای کاری دکتر و دیگر راه‌های ارتباط با دکتر محمدرضا طوافی را خواهید داشت.
دامنه‌های دیگر دکتر محمدرضا طوافی
دکتر محمدرضا طوافی در پجشگی دکتر محمدرضا طوافی در کلیک درمان دکتر محمدرضا طوافی در سرچ دکتر
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
دکتر محمد علی قاسمی