دکتر محسن نکونام
متخصص: بیماریهای عفونی و گرمسیری
دکتر محسن نکونام
آشنایی: متخصص: بیماریهای عفونی و گرمسیری
زمینه‌های کاری: استخوان، آلرژی، مشاوره درمان ایدز و هپاتیت، عفونت‌های گوارشی، عفونت‌های ریوی، آنفولانزا، سینوس، عفونت‌های گوش، عفونت‌های کلیه و مجاری ادراری، حلق
عفونت های گوش،حلق، سینوس، عفونت های ریوی، آلرژی، آنفولانزا، عفونت های کلیه و مجاری ادراری، عفونت های گوارشی، آمیزشی، عفونت های پوست، استخوان، پای دیابتی، مشاوره درمان ایدز و هپاتیت همکاری با بیمارستانهای سلمان فارسی و امیرالمومنین و درمانگاه قایم
نشانی: بوشهر، خیابان سنگی، درمانگاه محمد رسول الله، طبقه 1
شماره تماس پاسخ‌گویی: 07733580786
شبکه‌های اجتماعی:
این نقشه، آدرس دکتر محسن نکونام متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری در شهر بوشهر است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر محسن نکونام
ساعت کاری دکتر محسن نکونام
کامنت شما
فرستادن کامنت
قبل از دیدار با شماره تلفن نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
در راستای آگاهی از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت، بیوگرافی دکتر محسن نکونام با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این پیج، توانایی آشنایی با شماره تلفن مطب، روزهای کاری دکتر، نوبت دهی اینترنتی، پروفایل اینستاگرام، آدرس مطب، آدرس تلگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر محسن نکونام را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای خوب
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر محتشم الماسی زاده دکتر مرال توکلی دکتر حسینعلی ناظمیان دکتر محمدرضا مدرسی دکتر سجاد نورشفیعی دکتر سارا اهرابی
دکتر محسن نکونام در دیگر وب‌سایت‌ها