دکتر محسن نکونام
متخصص: بیماریهای عفونی و گرمسیری
دکتر محسن نکونام
آشنایی کوتاه: متخصص: بیماریهای عفونی و گرمسیری
زمینه‌های کاری: عفونت‌های گوش، حلق، سینوس، آلرژی، استخوان، مشاوره درمان ایدز و هپاتیت، عفونت‌های کلیه و مجاری ادراری، عفونت‌های ریوی، آنفولانزا، عفونت‌های گوارشی
عفونت های گوش،حلق، سینوس، عفونت های ریوی، آلرژی، آنفولانزا، عفونت های کلیه و مجاری ادراری، عفونت های گوارشی، آمیزشی، عفونت های پوست، استخوان، پای دیابتی، مشاوره درمان ایدز و هپاتیت همکاری با بیمارستانهای سلمان فارسی و امیرالمومنین و درمانگاه قایم
آدرس: بوشهر، خیابان سنگی، درمانگاه محمد رسول الله، طبقه 1
شماره تماس پاسخ‌گویی: 07733580786
لینک‌ها:
این نقشه، نشانی دکتر محسن نکونام متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری در شهر بوشهر است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر محسن نکونام
ساعت کاری دکتر محسن نکونام
« هفته پیشین
هفته پسین »
نوشتن کامنت شما
ثبت کامنت
در راستای آگاهی از نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، ساعت کاری، کارنامه دکتر محسن نکونام با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
لطفا قبل از مراجعه حضوری با تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
شما در این پیج، توانایی آشنایی با رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس مطب، روزهای کاری دکتر، نوبت دهی اینترنتی، شماره مطب، پروفایل اینستاگرام، آدرس تلگرام و دیگر راه‌های تماس با دکتر محسن نکونام را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر فرشاد سیدین دکتر سعدون فخیم دکتر آتوسا اعتمادی فر دکتر مریم استقامتی دکتر احمد علی صادق نژاد دکتر میترا دلبخش ( باغ صبا )
دکتر محسن نکونام در اینترنت