دکتر محسن نکونام
متخصص: بیماریهای عفونی و گرمسیری
دکتر محسن نکونام
آشنایی: متخصص: بیماریهای عفونی و گرمسیری
خدمات: مشاوره درمان ایدز و هپاتیت، عفونت‌های ریوی، سینوس، عفونت‌های پوست، عفونت‌های گوارشی، عفونت‌های گوش، آمیزشی، پای دیابتی، آنفولانزا، حلق
عفونت های گوش،حلق، سینوس، عفونت های ریوی، آلرژی، آنفولانزا، عفونت های کلیه و مجاری ادراری، عفونت های گوارشی، آمیزشی، عفونت های پوست، استخوان، پای دیابتی، مشاوره درمان ایدز و هپاتیت همکاری با بیمارستانهای سلمان فارسی و امیرالمومنین و درمانگاه قایم
آدرس: بوشهر، خیابان سنگی، درمانگاه محمد رسول الله، طبقه 1
شماره تماس پاسخ‌گویی: 07733580786
شبکه‌های اجتماعی:
این نقشه، نشانی دکتر محسن نکونام متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری در شهر بوشهر است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر محسن نکونام
ساعت کاری دکتر محسن نکونام
نوشتن نظر شما
فرستادن کامنت
شما در این نمایه، دسترسی به نوبت‌گیری اینترنتی، روزهای حضور دکتر، کانال تلگرام، شماره مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، اینستاگرام، آدرس مطب و دیگر راه‌های تماس با دکتر محسن نکونام را دارید.
لطفا قبل از مراجعه با تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور آگاه شدن از نوبت گرفتن از، کارنامه، ساعت کاری، هزینه ویزیت دکتر محسن نکونام با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای متمایز
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر آرزو آقائی اقدم دکتر علیرضا فرنام دکتر مجید هاشم زاده دکتر محمد موسوی دکتر آناهیتا انزوایی دکتر هلنا شهبازی
نمایه‌های دکتر محسن نکونام