دکتر علی رزم کن
متخصص: جراحی مغز و اعصاب؛ فلوشیپ: استریوتاکسی و جراحی فانکشنال
دکتر علی رزم کن
آشنایی: متخصص: جراحی مغز و اعصاب؛ فلوشیپ: استریوتاکسی و جراحی فانکشنال
خدمات:
بیماران مبتلا به پارکینسون و دیستونی ابتدا باید با مطب دکتر رزم کن به شماره 07132359498 تماس گرفته و در روزهای تعیین شده توسط نورولوژیست تیم دکتر رزم کن در مطب ویزیت شوند و تنها در صورت تایید و نیاز به جراحی توسط دکتر رزم کن ویزیت خواهند شد. جراح و متخصص مغز و اعصاب ، ستون فقرات ، دیسک فلوشیپ استریو تاکسی ، جراحی فانکشنال 🟦 اختلالاتی که برای آنها میتوانید به جراح مغز و اعصاب (نوروسرجن) دکتر علی رزم کن مراجعه نمایید ⚫️ ارائه اخرین MRI بیمار الزامی میباشد ⚫️ نوبت های اینترنتی برای بیماران دیستونی و پارکینسون نمی باشد. ⚫️ در صورت نداشتن نامه کانسالت داشتن MRI الزامیست. ⚫️ دیسک های گردن و کمر و اختلالات ستون فقرات نیازمند جراحی های باز و لیزر یا مشاوره جراحی (انجام پیشرفته ترین نوع جراحی های لیزر :Rf.دیسکوژل و ...) ⚫️ از قبیل تنگی نخاع،بیرون زدگی دیسک،لغزندگی و شکستگی مهره، ⚫️ ضربه به سر و درمان جراحی خونریزی های مغزی ⚫️ تومورهای مغزی و نخاعی ⚫️ ضایعات مغزی نیازمند به جراحی و یا شنت گذاری مانند افزایش فشار مغزی ⚫️ عمل های sns (کارگزاری استیمولاتورهای مغزی و نخاعی برای کمک به کنترل ادرار و کنترل مدفوع مخصوصا در بیماران ضایعه نخاعی) ⚫️ عمل scs (کارگزاری محرک نخاعی جهت پایان دادن به دردهای مزمن و سوزش پا در اثر چسبندگی عمل های پیشین بیماران) ⚫️ جراحی بیماران ocd (بیماران مبتلا به وسواس شدید مقاوم به درمان) ⚫️ جراحی vns (بیماران مبتلا به تشنج که درمان دارویی برایشان پاسخگو نمیباشد)
نشانی: فارس، شیراز، خیابان زند، روبه‌رو بیست متری سینما سعدی، ساختمان بقراط، طبقه چهار، واحد راستا چپ
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 07132360534
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 09179898808
پیوندها:
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس دکتر علی رزم کن متخصص جراحی مغز و اعصاب؛ استریوتاکسی و جراحی فانکشنال در شهر شیراز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر علی رزم کن
ساعت کاری دکتر علی رزم کن
« هفته پیشین
هفته پسین »
دریافت نوبت دیدار
کامنت شما
ارسال کامنت
خواهش می‌شود قبل از مراجعه حضوری با شماره گفته‌شده، تماس بگیرید.
در این جا، توانایی آشنایی با نوبت‌گیری اینترنتی، آدرس مطب، روزهای کاری دکتر، آدرس کانال تلگرام، شماره مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، پروفایل اینستاگرام و دیگر راه‌های ارتباط با دکتر علی رزم کن را دارید.
به منظور اطلاع از بیوگرافی، ساعت کاری، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از دکتر علی رزم کن با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
مطب‌ها و مرکزهای متمایز
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
بهمن مختاری دکتر سهیلا امینی مقدم دکتر ساره شریفی دارانی دکتر مجید حسنی شریفی دکتر فاضل الهی دکتر فاطمه نیک پور
دکتر علی رزم کن در اینترنت
دکتر علی رزم کن در خوب دکتر دکتر علی رزم کن در دکتر ماهر دکتر علی رزم کن در سرچ دکتر
موتور جست‌وجوی دکتر نزدیک همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger