دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک )
دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک )
تگ لاین: متخصص: طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی
زمینه‌های کاری: درمان جوش صورت در یزد، درمان سردرد میگرن در یزد، درمان لک صورت در یزد، فصد، دکتر طب سنتی، درمان بیماری های گوارشی و کبد، میگرن، ریفلاکس، پوست، ماساژ، یبوست، درمان یبوست، کمردرد، طب اسلامی در یزد، | متخصص پوست و زیبایی در یزد، درمان سردرد، طب اسلامی، متخصص جوش صورت، حجامت، درمان بواسیر، درمان چاقی، ناباروری، درمان تنبلی تخمدان در یزد، درمان زود انزالی در یزد، ام اس، درمان سردرد، کبد چرب، دیابت، زالو درمانی، اضطراب، متخصص نازایی در یزد، فشارخون، درمان میگرن، بیماری های زنان، واریکوسل، لک صورت، نازایی، جوش صورت، دکتر ناباروری، معده
نشانی: ، شهر بابک، یزد، خیابان کاشانی، جنب سازمان آب، کوچه 34، جنب کانون زبان ایران
شماره تماس واتساپ: 09217316424
لینک‌ها: اینستاگرام، دکتر کاظم کاظمینی، تلگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، آدرس دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) متخصص طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی در شهر شهر بابک است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک )
ساعت کاری دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک )
نگاه شما
ثبت پیام
لطفا قبل از مراجعه با تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
در این برگه، توانایی دیدن روزهای حضور دکتر، آدرس مطب، شماره مطب، نشانی اینستاگرام، نوبت‌گیری اینترنتی، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس کانال تلگرام و دیگر راه‌های تماس با دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) را دارید.
به منظور با خبر شدن از ساعت کاری، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، کارنامه دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) در دیگر وب‌سایت‌ها
دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) در دکترفارسی دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) در دیجی دکتر دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) در آنلاین درمان