دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک )
دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک )
آشنایی کوتاه: متخصص: طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی
زمینه‌های کاری: ماساژ، جوش صورت، زالو درمانی، ام اس، کبد چرب، رشد کودکان، زالو درمانی، بی خوابی، درمان سردرد، سیاتیک، | متخصص پوست و زیبایی در یزد، اضطراب، سردرد، حجامت، درمان بیماری های گوارشی و کبد، فصد، معده، درمان تنبلی تخمدان در یزد، کمردرد، دکتر طب سنتی، میگرن، افسردگی، درمان لک صورت در یزد، دکتر گوارش، طب اسلامی در یزد، حجامت، درمان چاقی، درمان زود انزالی در یزد، لک صورت، نازایی، دکتر ناباروری، درمان چاقی، دیابت، متخصص جوش صورت، درمان سردرد میگرن در یزد، رژیم درمانی، متخصص مشکلات جنسی در یزد، طب اسلامی، درمان جوش صورت در یزد، درمان میگرن
نشانی: ، شهر بابک، یزد، خیابان کاشانی، جنب سازمان آب، کوچه 34، جنب کانون زبان ایران
شماره تلفن واتساپ: 09217316424
پیوندها: اینستاگرام، دکتر کاظم کاظمینی، تلگرام،
این نقشه، آدرس دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) متخصص طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی در شهر شهر بابک است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک )
ساعت کاری دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک )
کامنت شما
ثبت پیام
در راستای با خبر شدن از هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، کارنامه دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این نمایه، توانایی دیدن نوبت‌گیری اینترنتی، رزومه و بیوگرافی دکتر، شماره مطب، روزهای حضور دکتر، آدرس تلگرام، نشانی اینستاگرام، آدرس مطب و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) را خواهید داشت.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه حضوری با شماره تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
دامنه‌های دیگر دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک )
دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) در دیجی دکتر دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) در آنلاین دکتر دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) در کال دکتر