دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق )
دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق )
تگ لاین: متخصص: طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی
خدمات: زالو درمانی، سیاتیک، متخصص نازایی در یزد، معده، بیماری های زنان، نازایی، درمان چاقی، درمان زود انزالی در یزد، فصد، کبد چرب، درمان میگرن، دکتر طب سنتی، درمان ریزش مو در یزد، درمان جوش صورت در یزد، رشد کودکان، زالو درمانی، بی خوابی، ام اس، حجامت، درمان تنبلی تخمدان در یزد، پوست، دیابت، کمردرد، سردرد، درمان لک صورت در یزد، درمان چاقی، متخصص جوش صورت، فشارخون، درمان یبوست، حجامت، یبوست، درمان سردرد، درمان سردرد میگرن در یزد، جوش صورت، رژیم درمانی، طب اسلامی، فصد، درمان بیماری های گوارشی و کبد، دکتر گوارش، ناباروری
نشانی: ، بافق، یزد، خیابان کاشانی، جنب سازمان آب، کوچه 34، جنب کانون زبان ایران
شماره تماس واتساپ: 09217316424
لینک‌ها: اینستاگرام، دکتر کاظم کاظمینی، تلگرام،
این نقشه، آدرس دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق ) متخصص طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی در شهر بافق است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق )
ساعت کاری دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق )
نوشتن دیدگاه شما
ثبت کامنت
خواهش می‌شود پیش از دیدار با تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
در این پروفایل، دسترسی به پیج اینستاگرام، نوبت دهی اینترنتی، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، برنامه حضور پزشک، شماره تلفن مطب، آدرس تلگرام و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق ) را خواهید داشت.
برای با خبر شدن از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، کارنامه، هزینه ویزیت دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق ) با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
نمایه‌های دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق )
دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق ) در دکتر ماهر دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق ) در دکتر بیگ دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق ) در آنلاین دکتر