دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق )
دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق )
تگ لاین: متخصص: طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی
خدمات: درمان یبوست، دکتر طب سنتی، درمان سردرد، درمان سردرد، کمردرد، زالو درمانی، دیابت، لک صورت، درمان میگرن، درمان ریزش مو در یزد، | متخصص پوست و زیبایی در یزد، افسردگی، طب اسلامی در یزد، درمان سردرد میگرن در یزد، حجامت، درمان بواسیر، پوست، متخصص جوش صورت، ام اس، فصد، ناباروری، درمان چاقی، زالو درمانی، طب اسلامی، سردرد، ریفلاکس، جوش صورت، بی خوابی، حجامت، درمان جوش صورت در یزد، متخصص نازایی در یزد، درمان بیماری های گوارشی و کبد، درمان چاقی، درمان لک صورت در یزد، فصد، سیاتیک، رژیم درمانی، رشد کودکان، یبوست، ماساژ
نشانی: ، بافق، یزد، خیابان کاشانی، جنب سازمان آب، کوچه 34، جنب کانون زبان ایران
شماره تلفن پذیرش: 03536284595
شماره تلفن واتساپ: 09217316424
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام، دکتر کاظم کاظمینی، تلگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، آدرس دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق ) متخصص طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی در شهر بافق است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق )
ساعت کاری دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق )
نوشتن نگاه شما
ارسال پیام
لطفا قبل از مراجعه با شماره تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
برای آگاه شدن از ساعت کاری، هزینه ویزیت، رزومه، نوبت گرفتن از دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق ) با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این پروفایل، دسترسی به رزومه و بیوگرافی دکتر، پیج اینستاگرام، آدرس مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس کانال تلگرام، شماره مطب، روزهای حضور دکتر و دیگر راه‌های تماس با دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق ) را دارید.
دامنه‌های دیگر دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق )
دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق ) در دکتر بیگ دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق ) در آنلاین درمان دکتر سیدکاظم کاظمینی ( بافق ) در کال دکتر