دکتر نفیسه قدردوست نخچی
متخصص: زنان و زایمان
دکتر نفیسه قدردوست نخچی
آشنایی کوتاه: متخصص: زنان و زایمان
زمینه‌های کاری: درمان پولیپ رحم، تنگ کردن واژن، درمان نازایی، پرینورافی، جراحی زیبایی زنان، تزریق چربی به واژن، جراحی تخمدان، جراحی رحم، لابیاپلاستی، درمان خشکی واژن، درمان بیماری های تخمدان، جوانسازی واژن، درمان کیست تخمدان، تعیین جنسیت، درمان خونریزی رحم، پی آرپی واژن، عمل جراحی زنان، تزریق فیلر به واژن، درمان هرپس تناسلی، مراقبت های بعد از زایمان، مراقبت های دوران بارداری، کولپوسکوپی
آدرس: تهران
شبکه‌های اجتماعی:
ساعت کاری دکتر نفیسه قدردوست نخچی
کامنت شما
شما در این جا، دسترسی به نوبت دهی اینترنتی، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، شماره مطب، روزهای حضور دکتر، آدرس تلگرام، پیج اینستاگرام و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر نفیسه قدردوست نخچی را خواهید داشت.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه حضوری با تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
برای آگاهی از هزینه ویزیت، رزومه، ساعت کاری، نوبت گرفتن از دکتر نفیسه قدردوست نخچی با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای متمایز
دکتر بنفشه محسنی رجایی ( بلوار کبیری تامه ) دکتر کتایون ارفعی کلینیک مامایی 37 ( مشیریه ) دکتر شراره هنرجو دکتر مریم خسرومهر دکتر فریده فروغیان
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر محمد شیرانی بید آبادی دکتر چنگیز عظیمی دکتر محمد حسین حکمت آرا دکتر اکرم دادخواه دکتر زهرا خانی دکتر کامیار عیوقی