دکتر مریم قدردان ایزدی
متخصص: زنان و زایمان
دکتر مریم قدردان ایزدی
آشنایی کوتاه: متخصص: زنان و زایمان
خدمات: کولپوسکوپی، درمان افتادگی رحم و مثانه، درمان هرپس تناسلی، جراحی تخمدان، جراحی رحم، تنگ کردن واژن، جراحی زیبایی زنان، درمان میوم رحم، عمل جراحی زنان، جوانسازی واژن، درمان بیماری های رحم، درمان خشکی واژن، تعیین جنسیت، تزریق چربی به واژن، مراقبت های دوران بارداری، درمان زگیل تناسلی، مراقبت های بعد از زایمان، پی آرپی واژن، درمان بیماری های تخمدان، پرینورافی، درمان خونریزی رحم، درمان نازایی
نشانی: تهران
شبکه‌های اجتماعی:
ساعت کاری دکتر مریم قدردان ایزدی
نوشتن دیدگاه شما
ارسال کامنت
خواهش می‌شود پیش از مراجعه با شماره گفته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این برگه، دسترسی به برنامه حضور پزشک، شماره مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، پروفایل اینستاگرام، آدرس مطب، آدرس تلگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر مریم قدردان ایزدی را خواهید داشت.
به منظور آگاهی از ساعت کاری، بیوگرافی، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از دکتر مریم قدردان ایزدی با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
دکتر طاهره رحمانی دکتر معصومه رحیم نواز راضیه فرقانی ( باغ آذری ) دکتر بهناز اسلامی دکتر شراره هنرجو دکتر اتوسا ایریا
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر عباسعلی خادمی موغاری دکتر فاضله عطارباشی مقدم دکتر سودابه حسینیان دکتر میترا زنگنه دکتر مهرداد عبدوس دکتر علی محمد کسائیان